Plà d acció municipal 2019-2023
#pam20192023 PAM 2019-2023
5. Reorganització i accessibilitat de l'àrea de serveis interns
Dins la nova estructura organitzativa de l'ajuntament, calen canvis físics en alguns d'ells. Això inclou una reestructuració dels espais físics de l'àrea de Serveis Interns, en l'edifici de l'ajuntament i altres espais de propietat municipal. La distribució d'espais, en l'Àrea de Serveis Interns, s'ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s'ha centralitzat Secretaria, en l'edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s'ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l'edifici de l'ajuntament.
Evolució del projecte
-
112/12/2019
Aprovació PAM 2019-2023
-
212/12/2019
Inici Obra
-
313/12/2019
La distribució d’espais, en l’Àrea de Serveis Interns, s’ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s’ha centralitzat Secretaria, en l’edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s’ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l’edifici de l’ajuntament. El pressupost 2020 incorpora la previsió econòmica per a poder fer les obres de remodelació de l’ajuntament i la supressió de les barreres arquitectòniques.
-
412/03/2021
Finalització reorganització àrea
Compartir: