5. Reorganització i accessibilitat de l'àrea de serveis interns
Dins la nova estructura organitzativa de l'ajuntament, calen canvis físics en alguns d'ells. Això inclou una reestructuració dels espais físics de l'àrea de Serveis Interns, en l'edifici de l'ajuntament i altres espais de propietat municipal. La distribució d'espais, en l'Àrea de Serveis Interns, s'ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s'ha centralitzat Secretaria, en l'edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s'ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l'edifici de l'ajuntament.
-
1
Aprovació PAM 2019-2023
12/12/2019 -
2
Inici reorganització àrea
11/05/2020 -
3
La distribució d’espais, en l’Àrea de Serveis Interns, s’ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s’ha centralitzat Secretaria, en l’edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s’ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l’edifici de l’ajuntament. El pressupost 2020 incorpora la previsió econòmica per a poder fer les obres de remodelació de l’ajuntament i la supressió de les barreres arquitectòniques.
14/09/2020 -
4
Finalització reorganització àrea
12/03/2021
Compartir