Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

5. Reorganització i accessibilitat de l'àrea de serveis interns

Dins la nova estructura organitzativa de l'ajuntament, calen canvis físics en alguns d'ells. Això inclou una reestructuració dels espais físics de l'àrea de Serveis Interns, en l'edifici de l'ajuntament i altres espais de propietat municipal. La distribució d'espais, en l'Àrea de Serveis Interns, s'ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s'ha centralitzat Secretaria, en l'edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s'ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l'edifici de l'ajuntament.

  1. 1

    Aprovació PAM 2019-2023

    12/12/2019
  2. 2

    Inici reorganització àrea

    11/05/2020
  3. 3

    La distribució d’espais, en l’Àrea de Serveis Interns, s’ha fet parcialment, movent alguns treballadors/es de manera puntual. També, s’ha centralitzat Secretaria, en l’edifici de la Plaça Alcalde Romeu. Actualment, s’ha aprovat el projecte de supressió de barreres arquitectòniques i la nova distribució dels espais de l’edifici de l’ajuntament. El pressupost 2020 incorpora la previsió econòmica per a poder fer les obres de remodelació de l’ajuntament i la supressió de les barreres arquitectòniques.

    14/09/2020
  4. 4

    Finalització reorganització àrea

    12/03/2021

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir