1. Agilitzar els tràmits administratius i reduir els temps de resposta als veïns
L’Ajuntament s’està dotant d’una nova estructura organitzativa que simplifica el seu funcionament. Això permetrà donar una resposta més àgil als veïns/es en tots els àmbits. Aquesta nova estructura es basa en la creació de cinc grans àrees de gestió (Igualtat i Drets Socials, Territori, Mobilitat i Transport, Promoció de la Ciutat, Serveis Interns i Ecologia Urbana i Seguretat). També, s’està dotant d’eines informàtiques per a millorar el temps de resposta i l’obtenció d’indicadors de cada servei.
Notícies en la web municipal
Indice de madureza digital 2021
Noticia ediciones anteriores madureza digital
Galeria Fotogràfica
-
1
Aprovació PAM 2019-2023
12/12/2019 -
2
Fins el moment, s’ha creat l’àrea de Serveis Interns i la de Territori, Mobilitat i Transport. Actualment, s’està treballant en l’àrea d’Ecologia Urbana i Seguretat, on ja s’ha redefinit la Unitat d’inspecció i s’ha centralitzat la Línia Verda. També, s’ha desplegat l’ús del Sistema d’Informació Geogràfica en la Policia Local i la unitat d’inspecció.
13/12/2019 -
3
Licitació
15/02/2021 -
4
Inici Obres
05/04/2021 -
5
Final Obres
05/02/2022
Compartir