Plà d Acció Municipal 2019-2023
#pam20192023 PAM 2019-2023
1. Agilitzar els tràmits administratius i reduir els temps de resposta als veïns
Progrés:
100%
L’Ajuntament s’està dotant d’una nova estructura organitzativa que simplifica el seu funcionament. Això permetrà donar una resposta més àgil als veïns/es en tots els àmbits. Aquesta nova estructura es basa en la creació de cinc grans àrees de gestió (Igualtat i Drets Socials, Territori, Mobilitat i Transport, Promoció de la Ciutat, Serveis Interns i Ecologia Urbana i Seguretat). També, s’està dotant d’eines informàtiques per a millorar el temps de resposta i l’obtenció d’indicadors de cada servei.
Notícies en la web municipal
Indice de madureza digital 2021
Noticia ediciones anteriores madureza digital
Galeria Fotogràfica
Versió 15
(de 15)
Editat per última vegada per
Darrera actualització el
29/06/2022 19:47
Referència: CLF-RESU-2020-02-74
Evolució del projecte
-
12019-12-12
Aprovació PAM 2019-2023
-
22019-12-13
Fins el moment, s’ha creat l’àrea de Serveis Interns i la de Territori, Mobilitat i Transport. Actualment, s’està treballant en l’àrea d’Ecologia Urbana i Seguretat, on ja s’ha redefinit la Unitat d’inspecció i s’ha centralitzat la Línia Verda. També, s’ha desplegat l’ús del Sistema d’Informació Geogràfica en la Policia Local i la unitat d’inspecció.
-
32021-04-05
Inici Obres
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...