SAC - servei d'atenció ciutadana
#SacCalafell SAC - Atenció ciutadana
Quant a aquest procés
Al Servei d'Atenció a la Ciutadania millorem amb la vostra opinió.
Les persones usuàries del Servei d'Atenció a la Ciutadania tenen l'oportunitat de valorar la seva experiència a les nostres oficines i de donar la seva opinió sobre l'atenció telefònica i sobre les pàgines web de l'Ajuntament.
L’enquesta de satisfacció respon a l’avaluació contínua de la qualitat del servei iniciada l’any 2014 basant-se en una bateria d’indicadors consensuats amb les oficines d’atenció al públic d’altres ajuntaments.
El qüestionari inclou els següents aspectes:
1. Aspectes generals: tipus de gestió realitzada a l’oficina, coneixement i suficiència de l’horari i valoració del temps d’espera per part de l’usuari.
2. Aspectes del personal: valoració de la informació rebuda per part del personal de l’oficina.
3. Aspectes de les instal•lacions: valoració de l’estat i adequació de les instal•lacions.
4. Aspectes dels tràmits: requisits, documents necessaris, etc per a realitzar els tràmits.
5. Aspectes d’atenció telefònica: coneixement i ús del telèfon d’atenció ciutadana.
6. Aspectes de la pàgina web: coneixement i ús de la web municipal.
7. Aspectes de la seu electrònica: coneixement i ús de la seu electrònica.
8. Valoració general del servei.
Compartir: